pavasarisDrabužiai: džinsai, suknelės, palaidinės, avalynė ar aksesuarai parduodami įvairiausiose vietose. Tiesiog eidami gatve jūs galite užsukti į tuzinus parduotuvių ir planuotai ar spontaniškai prisipirkti tamsių ir šviesių, blyškių ir spalvotų apdarų. Visgi, popilt.lt internetinės moteriškų drabužių parduotuvės atstovai teigia, kad paskutiniu metu apsipirkimas elektroninėse parduotuvėse ima viršų ir pirkėjus vilioja draugiškesnėmis kainomis ir platesniu asortimentu. Tiesa, tai ne vienintelė priežastis, kodėl pirkėjus labiau traukia virtualus apsipirkimas.

Kai kuriuos žmones eiti į įprastą parduotuvę kartais atbaido tiesiog pačios pardavėjos, o tiksliau visuomenėje dėl ne itin malonių personų susiformavęs neigiamas pardavėjos stereotipas. Žinoma, labai malonu, kai perkant suknelę ir palaidinę pardavėja pasako komplimentą ir dar netgi nuleidžia kelis litus. Kita vertus, ne paslaptis, kad pardavėjų atlyginimai nėra dideli, tiesa, situaciją pataiso vadinamieji „bonusai“, kurie yra skaičiuojami nuo parduotų drabužių sumos. Tad išties netobula atlyginimų sistema lemia, kad pardavėjos yra suinteresuotos jums parduoti kuo daugiau ir kuo brangiau. O štai esminis klausimas – ar jums tinka pasirinkta suknelė, lieka tiesiog nuošalyje. Taigi, nieko nuostabaus, kad dalis žmonių tiesiog nebepasitiki pardavėjų patarimais. Tuo tarpu, jei suknelės ieškote internete, niekas jums nebruks savo nuomonės, kuri paremta finansine nauda ir drabužius galėsite apžiūrinėti, kiek tik širdis geidžia.

Kita nemaloni situacija, į kurią dažnai pakliūva pirkėjai tradicinėse parduotuvėse – „seklio Morkos fenomenas“, kuris paprastai labiausiai jaučiamas prabangesnėse parduotuvėse. Jei paprastai, kasdieniškai apsirengusi pirkėja užsuka į prašmatnią parduotuvę, išsirinkti sau įmantresnės suknelės svarbiai progai, ji tiesiog neišvengia šiek tiek skeptiškų ir sekančių pardavėjų žvilgsnių. Mat, tokio tipo pardavėjoms pasirodo, kad kliento išvaizda neatitinka jo finansinių galimybių. Tai itin nemalonu ir daugelis yra tą jausmą patyręs, kai parduotuvėje pasijunta vertinamas kaip potencialus vagis. To niekada nenutiks apsiperkant elektroninėje erdvėje.

Taigi, apsipirkimas internete atrodo išties patrauklus, nes jūs galite nevaržydamas naršyti po virtualias lentynas, apžiūrinėti rūbus, kiek jums tik širdis geidžia ir nuolatos negirdėti klausimo „ar jums reikia pagalbos“.